Dijital Varlıklar

Dijital Varlıklar, İhlas Grubu’na ait medya şirketlerinin online sitelerini yönetmekte ve dijital çağın hızına uygun yeniliklerle takipçi sayısını artıracak yeni projeler geliştirmektedir.

Dijital Varlıklar Şirketi, dijital medyanın her geçen gün önem kazandığı gerçeğinden yola çıkarak İhlas Medya Grubu’nun dijital alanda yürüttüğü farklı projeleri tek çatı altında toplamak üzere kurulmuş olup; gruba ait medya şirketlerinin online sitelerinde fark oluşturan çalışmalar yürütmektedir. Deneyimli editörler, metin yazarları, grafikerler, mobil uygulama ve yazılım geliştirme uzmanları ile IT ekiplerinden oluşan kadrosuyla web sitesi tasarımı, mobil içerik uygulamaları, internet yazılımı, sosyal medya yönetimi gibi konularda hizmet vermektedir.

Dijital Varlıklar, bu çalışmaları kapsamında grubun medya organlarından Türkiye Gazetesi, TGRT Haber, İhlas Haber Ajansı, Net Gazete ve Mavi Kadın’ın internet siteleri için takipçi sayısını ve dinamizmini artıran çalışmalar gerçekleştirmektedir. Projeler için yerli ve yabancı iş birliklerinin oluşturulması, ayrıca yeni reklam modellerinin geliştirilmesi için de çalışmalar yapmaktadır.

Farklı hedef kitlelerine yönelik web sitelerinin geliştirilmesini planlayan grup, bu adımı Mavi Kadın internet sitesi ile atmış; kadınlara yönelik projelerini, Yemek Zevki dergisinin dijital platformunu bünyesine dâhil ederek geliştirmiştir.

Haber sitelerindeki trafik artışına yönelik sosyal ağlarda ve sayfalarda yeni tasarımlar üzerindeki çalışmalarına devam etmekte olan Dijital Varlıklar’da İhlas Yayın Holding’in %97,74 iştirak payı bulunmaktadır.

 www.turkiyegazetesi.com.tr

Türkiye Gazetesi’nin online yüzü olan turkiyegazetesi.com.tr, ilk yıllarda gazetenin dijital yayıncılığını yaparken 2000’li yıllardan bu yana gazetenin dijital yayıncılığının yanı sıra Türkiye’de ve dünyadaki gelişmeleri takip ederek anlık olarak ziyaretçilerine taşımaya başlamıştır. Böylelikle ziyaretçilerinin tüm gelişmeleri takip edebilecekleri haberlere açılan bir pencere halini almıştır. 2020 yılında günlük ortalama 500 bin ziyaretçi sayısı olan turkiyegazetesi.com.tr, ziyaretçi sayısını artırma odaklı çalışmalarına devam etmektedir.

Sosyal medyada da oldukça aktif olan Türkiye Gazetesi’nin 2020 yılı sonunda Facebook takipçi sayısı 1 milyon 250 bine, Twitter takipçi sayısı ise 255 bine, Instagram takipçi sayısı ise 115 bine ulaşmıştır. Türkiye Gazetesi’nin haber, yazar ve fotoğraflarının yanı sıra son dakika gelişmeleri ve günlük haber paylaşımları ile de hızla beğeni toplayan Facebook sayfasına, haftada ortalama 10 milyon kişi erişmektedir. Sosyal ağlarda hızla büyüyen Türkiye Gazetesi, en kısa sürede 2 milyon Facebook kullanıcısına ve 500 bin Twitter ve 500 bin Instagram takipçisine ulaşmayı hedeflemektedir. YouTube kanalında ise 2020 yılında 400 bini aşkın abonesine 770 milyon video göstermiş ve 82 milyonun üzerinde video izlenme sayısı yakalamıştır.

2020 yılında ayrıca, Türkiye Gazetesi’nin iOS ve Android uygulamalarının geliştirilmesi için çalışmalar yapılmış olup; Gazete, mobil uygulama pazarında da büyümeye devam etmektedir.

www.tgrthaber.com.tr

TGRT Haber TV’nin online yüzü olan www.tgrthaber.com.tr; TV kanalının yayınlarının yanı sıra Türkiye ve dünya gündemini takip eden dijital haber portalı olma özelliğiyle ziyaretçilerinin beğenisini kazanmıştır. 2020 yılında günlük ortalama 400 bin ziyaretçi sayısı olan tgrthaber.com.tr, ziyaretçi sayısını artırmaya yönelik çalışmalarına devam etmektedir.

Ayrıca sosyal medya platformlarında, 1,5 milyonu aşkın Facebook takipçisi ile milyonlarca kişiye erişim sağlayan TGRT Haber, 2021 yılında 2 milyon Facebook takipçisine ulaşmayı planlamaktadır. Ayrıca, Twitter takipçi sayısı 460 bine, Instagram takipçi sayısı ise 276 bine ulaşmıştır. YouTube kanalında ise 2020 yılında 490 bini aşkın abonesine 2,8 milyar video göstermiş ve 320 milyon video izlenme sayısı yakalamıştır.

TGRT Haber, iPhone (iOS) uygulamasının geliştirilmesi, anlık bildirim (push notification) ve canlı yayın özelliklerinin eklenmesi sonucunda mobil uygulama pazarında büyüme göstermiştir.

www.iha.com.tr

İhlas Haber Ajansı’nın (İHA) dinamik yüzünü dijital pencereye taşıyan iha.com.tr; süratli ve geniş yelpazedeki ağı ile orantılı olarak ziyaretçi sayısında önemli ölçüde artış sağlamıştır. Yıllardır takipçilerine haber, video ve fotoğraf olarak zengin bir içerik sunan “iha.com.tr”, 2020 yılı günlük ortalama 800 bin olan ziyaretçi sayısını artırma odaklı çalışmalarına devam etmektedir.

Sosyal ağlarda da oldukça aktif olan İhlas Haber Ajansı, son dakika gelişmeleri, özel haberler, canlı yayınlar ve video paylaşımlarıyla da beğeni toplayan Facebook sayfasında 1,1 milyonu aşkın Facebook, 850 bini aşkın Twitter, 260 bini aşkın Instagram takipçisi bulunmaktadır. iha.com.tr, en kısa sürede 1,5 milyon Facebook, 1 milyon Twitter, 500 bin Instagram takipçisine ulaşmayı planlamaktadır. YouTube kanalında ise 2020 yılında 850 bini aşkın abonesine 2,4 milyar video göstermiş ve 266 milyon video izlenme sayısı yakalamıştır.

İhlas Haber Ajansı, iPhone (iOS) ve Android uygulamalarının geliştirilmesi ve bu uygulamalara anlık bildirim (push notification) özelliklerinin eklenmesi ile mobil uygulama pazarında da önemli bir konuma yükselmiştir. “Haber nerede İHA orada” sloganıyla Türk medyasının dünyadaki yıldızı olan İhlas Haber Ajansı, geleceğe de güvenle ve umutla bakmaktadır.

 www.netgazete.com

Türkiye’nin ilk internet gazetesi olma özelliğini taşıyan NetGazete, 2020 yılı günlük ortalama 100 bin olan ziyaretçi sayısını artırmaya yönelik çalışmalarına devam etmektedir. Ayrıca, NetGazete’nin sosyal medya alanında güçlendirilmesi, iOS ve Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında gerekli yatırımların yapılması planlanmaktadır.

 www.mavikadin.com

2016 Nisan ayında yayın hayatına başlayan mavikadin.com; kadın, çocuk, sağlık, güzellik, diyet gibi çeşitli kategorilerden oluşmaktadır.

Sitede, sağlık haberlerinden, kadına değer veren, aileye faydalı olacak ilmi bilgilere kadar çok çeşitli konulara yer verilmektedir. Samimiyetle yayınlanan bu bilgiler, doğruyu, güzeli, faydalıyı bekleyen insanlar tarafından kısa zamanda karşılığını bulmuş olup, 2020 yılında aylık ortalama 7 milyon ziyaretçi sayısı bulunmaktadır.

Birkaç yıl içinde, sadece Türkiye’nin değil, dünyanın önde gelen kadın sitelerinden biri olmayı hedefleyen mavikadın.com bu doğrultuda sitenin çeşitli yabancı dillerde de yayınlanmasına yönelik çalışmalarına devam etmektedir. Farklı dillerde yayın yapılması ve içeriğin geliştirilmesiyle birlikte ziyaretçi sayısının önümüzdeki yıllarda daha da artması beklenmektedir.

 www.yemekzevki.com.tr

2016 Kasım ayı itibarıyla Dijital Varlıklar grubuna katılan yemekzevki.com.tr; hem sağlıklı, hem de mevsimine uygun gıdaların tüketimi konusunda kullanıcıları bilgilendirmek ve yönlendirmek amacıyla yenilenmiştir.

Bundan önce yine İhlas Holding bünyesinde olan ve aynı isimdeki dergisi ile birlikte yürütülen yemekzevki.com.tr, yazarların, şeflerin, aşçıların zengin içeriği ve sağlık köşelerindeki önemli tavsiyeleriyle dijital mecrada yerini genişleterek büyümeye devam etmektedir.

Yenilenen tasarımıyla da görünürlüğünü artırmayı başaran yemekzevki.com.tr, 14 bin Facebook, 7 bin Twitter ve 24 bin Instagram takipçisi ile sosyal medyada da ilerlemeye devam ederek, iOS-Android yazılımlarının güncellenmesi ve trafiğin artırılması konularında da gerekli yatırımları yapmaktadır.