İhlas Haber Ajansı logosunu yeniledi

Türkiye’nin ilk özel haber ajansı olan İhlas Haber Ajansı, kuruluşunun 25. yılında logosunu yeniledi.

 

Kurulduğu 1993 yılından bu tarafa, Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanında çektiği görüntüleri ülkemizin yanı sıra dünya izleyicileriyle buluşturan İhlas Haber Ajansı’nın yeni logosu İhlas Holding Binası’nda gerçekleştirilen lansmanla tanıtıldı. Toplantı, İHA’nın kurulduğu yıldan bu tarafa, dünyanın ve Türkiye’nin çeşitli noktalarında çektiği önemli olayların görüntülerinin gösterilmesiyle başladı.

Tanıtım toplantısında konuşma yapan İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mücahid Ören, “Biraz daha heyecanımızı arttıracak bir logoya geçtik. Eminim bundan sonraki haber üretimine katkısı olacaktır. İHA’nın 25 senelik çok iyi bir tecrübesi var. 50 yıllık İhlas yayın grubunun arkasında olan İHA yeni başarılara imza atacak” dedi.

Haberciliğin heyecan işi olduğunu, İHA’nın büyük bir tecrübe ve yeni logosuyla yolunda emin adımlarla ilerleyeceğini ifade eden Ahmet Mücahid Ören, “Habercilik bir heyecan işidir. Rahmetli Enver Bey de öyle derdi. Türkiye Gazetesi’nde, TGRT Haber’de hep aynı şeyi yaptık. Eminim yeni logo bundan sonraki haber üretimine de katkı sağlayacaktır. 25 senelik çok iyi bir hikâye var arkamızda, çok iyi bir tecrübe var. Biz burada çok şeyler öğrendik. Bu öğrendiklerimizle, hizmetlerimizi artık her gün biraz daha ileriye götürmek zorundayız” dedi.

“İHA çok hızlı, herkesten farklı bir kurum”
İHA’nın yıllardır çok önemli görevler yürüttüğünü ve çalışanlarının fedakârlıklarının, bu başarıda büyük katkısı olduğuna dikkat çeken İhlas Haber Ajansı Genel Müdürü Hamit Arvas, “Başka kurumlarda çok fazla rastlanmayan bir şey İHA mensuplarında var. Bizim arkadaşlarımız vazifelerini ve kuruma olan bağlılıklarını her şeyin üzerinde tutuyorlar. İHA’nın en önemli özelliği bütün AR-GE çalışmalarını kendi iç bünyesinde yapmasıdır. Geliştirdiğimiz bütün sistemler, yazılımlar, İHA personeli tarafından yapılıyor. Bu da bizi başarıya daha fazla yakınlaştırıyor. Bir olay olduğunda arkadaşlarımız olaya karşı nasıl hareket edebileceğini, onu en kısa zamanda nasıl merkeze gönderebileceğini, yılların tecrübesiyle en hızlı hale getirdiler. O yüzden İHA çok hızlı, herkesten farklı bir kurum. Logo çok güzel, ifade ettiği anlamlar da çok güzel. Kırmızı ve beyazın çağrıştırdığı duygular var. Her şeyden önce hem vizörü hem kamera objektifini anlatmaya çalışıyor. Yeni logomuz inşallah hayırlı olacak” dedi.

İhlas Haber Ajansı, 51 ülkede bin 100 muhabir ile günde 300 görüntülü, bin fotoğraflı haber üretiyor. Arşivinde bir milyon görüntü ve 8.5 milyon fotoğraf bulunan İHA, yıllık 10 milyon dolarlık hizmet ihracatı gerçekleştiriyor.

Yeni logonun tanıtımının ardından ise İhlas Haber Ajansı Genel Müdürü Hamit Arvas ve İhlas Haber Ajansı Genel Yayın Koordinatörü İrfan Altıkardeş, bölge müdürleri ve ajans personelinin katılımıyla aile fotoğrafı çekildi ve ardından pasta kesildi.